نوای قلم

خانه » سیاسی » رفسنجانی رسما کاندیدادی انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم در ایران شد!

رفسنجانی رسما کاندیدادی انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم در ایران شد!

رفسنجانی رسما کاندیدادی انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم در ایران شد!

این تیتر امروز روزنامه آرمان وابسته به خانواده رفسنجانی بود,راهی مصالمت امیز برای توافق و یا آشتی رهبر جمهوری اسلامی با اصلاح طلبان در آستانه سقط نظام.
دیکتاتور جمهوری اسلامی که به خوبی از سقوط بشار اسد اگاهی یافته و این قل نامشروعش در منطقه را از دست رفته میبیند دست به ریسکی کم خطر خواهد زد,روی کار اوردن هاشمی برای حفظ اصل نظام.
هاشمی رفسنجانی تئوریسین بزرگ جمهوری اسلامی و در واقع خالق شخص آقای خامنه ایی تنها کسیست که در این برهه از زمان رهبر جمهوری اسلامی میتواند به او تکیه کند..شخصی هوشمند که نه اصلاح طلب واقعی است و نه به مانند گذشته یک اصولگرا..در واقع هاشمی همانند رهبر جمهوری اسلامی یک دغدغه دارد و ان هم حفظ نظام اسلامی الهی ولایت فقیه است!
در طول سالهای پس از به قدرت رسیدن اقای خامنه ایی همواره روابط این دو دارای منهنی سینوسی بوده ولی روابط انها به مو هم که رسید(نطق اقای خامنه ایی مبنی بر نزدیک تر بودن نظرشان به احمدی نژاد نسبت به هاشمی و برکنار کردن هاشمی از ریاست خبرگان رهبری) هیچگاه پاره نشد,نمونه اش ابقای هاشمی بر کرسی ریاست مجمع تشخیص مصلحت بر خلاف پیش گویی های کارشناسان مبنی بر برکناری قریب الوقوع او بود.

رهبر جمهوری اسلامی به خوبی به این نکته واقف است که شیشه عمر نظام دست هاشمی رفسنجانی بهرمانیست!و حذف او از قدرت به معنای پایان حکومت جمهوری اسلامی در ایران است بنابراین این بار و در حالی که تحریم ها کمر اقتصاد ایران را شکسته و موج نارضایتی مردم را در بر داشته و از آن سو با سقوط بشار اسد متحد نزدیک جمهوری اسلامی قطع به یقین گزینه بعد برای جامعه جهانی پاک کردن رژیم آدمخوار جمهوری اسلامی از سر ملت ایران است,دست به دامان هاشمی رفسنجانی شده تا بلکه با درایت و سیاست او بتواند آمریکا و اسرائیل را برای مدتی قانع کند که راه برای مذاکره همچنان باز است!
از آن سو هاشمی به عنوان رهبر واقعی جمهوری اسلامی بعد از ایت الله خمینی صددرصد مشتاق به حفظ نظام و از آن سو علاقه همیشگی اش برای بازی کردن نقش امیرکبیر برای ملت ایران است و به اعتقاد نگارنده تنها بازنده این بازی دو سر باخت یعنی روی کار امدن هاشمی یا در قدرت ماندن باند احمدی نژاد یا کسی همانند او غلام حلقه به گوش اقا,فقط و تنها فقط ملت ایران هست و خواهد بود.
حال در آینده چه پیش خواهد آمد باید منتظر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در ماه نوامبر برگزار میشود هم بود و منتظر ماند و دید پاسخ رئیس جمهور جدید آمریکا یا شاید هم خود اوباما(که تردید بسیاریست در مورد به قدرت رسیدن دوباره او) به این تغییر تاکتیک رهبر جمهوری اسلامی چه واکنشی نشان خواهند داد.

پاینده ایران
پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان همواره بر احتزاز باد.


۱ دیدگاه

  1. ابوذر می‌گوید:

    درود بر احمدی نژاد و هاشمی و رهبر.
    هرکدوم باشن پرچم سه رنگ با ارم اله همیشه جاوید و پاینده خواهد ماند.به کوری چشم دشمنان.زنده باد ایران اسلامی

پاسخی بگذارید(دیدگاه شما چنان که شامل توهین به افراد دیگر نباشد منتشر خواهد شد)