نوای قلم

خانه » یاد ایام » خزان عمر من میگذرد….

خزان عمر من میگذرد….


پاییز را به نیمه رساندیم و سومین خزانیست که از تو دورم.وقتی که دلم هر نفس هوای تو میکند وقتی که با بویی از پاییز در این کوچ پاییز چشمهایم را میبندم و به روزهایی میروم که با تو بودم با تو ای بهترین جای جهان…چه روزهایی بود و گذشت پاییز ولیعصر جمشیدیه تجریش خیابونای آب گرفته آدمای چتر به دست دو تا عاشق و دست در دست هم یکی هم خسته از کار روزانه به فکر اینده
بوی سیگار و عطر ادمایی که از کنارم رد میشدن….بوی خوش کبابی صدای تق تق برگای پاییزی….جویهای خیابانها که حالا به یاری باران مهربان پر آب و پر خروش نوید زندگانی میداد
گریه نعمتی بود که خدا برای کاهش و تحمل غمها به انسانها داد ولی تهران عزیزم چه میشود کرد که حتی گریه های گاه و بیگاه شبانه ام اندکی از غم روزانه ام نمیکاهد,دلم برای کوچه هایت برای عطر خوش نانت برای مهمان پذیریت که تمام قومیت ها را به میهمانی میپذیری تنگ است.
دفتر پرهیاهوی خاطراتم را که ورق میزنم همه چیز و همه کس عوض میشوند جز تو تویی که همیشه هستی و همیشه خواهی بود…
دل تنگی هایم را با تو تقسیم میکنم شاید کمی آرام شوم…بار خستگی روزگار را به امید دیدن تو به دوش میکشم
چقدر دلم هوایت را کرده
تو محرم اسرار منی….یار غار شیطنت ها..اشکها و لبخندها…پیروزی ها و شکستهایم بودی,یک لحظه بودن در تو را به تمام عالم هستی نمیدهم
از جنوب تا شمال,شرق تا غرب کوچه به کوچه ات را طی کردم چه عاشقانه!
روزی باز خواهم گشت ایمان دارم به حصول آرمانهایم!
قرار ما روزی پاییزی…وقتی که آسمان هم از شوق میگرید.. وقتی نم باران اشکهای مرا میشوید.برگهای سرخ و نارنجی روی زمین رقصان و خندان به استقبال دیدار ما می آیند…بر فراز جمشیدیه پارک خاطره هایم تو را صدا میکنم
سلام تهران……من بازگشتم


پاسخی بگذارید(دیدگاه شما چنان که شامل توهین به افراد دیگر نباشد منتشر خواهد شد)

