نوای قلم

خانه » کتابخانه » کتاب یکرنگی اثری ماندگار از دکتر شاپور بختیار

کتاب یکرنگی اثری ماندگار از دکتر شاپور بختیار

دانلود کتاب یکرنگی اثری از زنده یاد دکتر شاپور بختیار

من پیش بینی کرده بودم و اخطار داده بودم که حضور این مرد(اییت الله خمینی) چه خطر مهیبی برای ایران است!

دانلود کتاب   یکرنگی


4 دیدگاه

  1. khveh saraj می‌گوید:

    با درود و سپاس از اظهار تمایل در وبگاه padafand آیدی فیسبوک من kaveh saraj میباشد چنانچه در بالاترین فعالیت میکنید لطف کنید ازطریق فیسبوک مرا آگاه کنید که شاید بتوانیم بیشتر همکاری کنیم بویژه اینکه فکر میکنم هدف سیاسی شما نیز پادشاهی است . باسپاس . پیروز و سربلند باشید . کاوه

  2. naser می‌گوید:

    نمیشه کتاب یکرنگی رو دانلود کرد

  3. saman sarafraz می‌گوید:

    , Appreciate it.
    lotfan hameye ketabhaye shahnsha ra dar site begozarid, ba tashakor Please make available all Books of Shahahnsha

پاسخی بگذارید(دیدگاه شما چنان که شامل توهین به افراد دیگر نباشد منتشر خواهد شد)

